Regulamin
16 kwietnia, 2024 2024-06-25 13:04Regulamin
MISSI MONIKA SIDOR
Regulamin kursów online w serwisie
MISSI MONIKA SIDOR
określający m.in. zasady zamawiania i korzystania z Kursu poprzez Serwis, zawierający najważniejsze informacje o Usługodawcy, Serwisie oraz o prawach Konsumenta
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Usługodawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Złożenie zamówienia i zawarcie umowy
§ 5 Płatność
§ 6 Udostępnienie Kursu
§ 7 Warunki korzystania z Kursu
§ 8 Prawo odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zmiana w Regulaminie lub Kursie
§ 12 Postanowienia końcowe
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Konsument – Usługobiorca będący osobą fizyczną, korzystający z Kursu lub podejmujący czynności zmierzające do złożenia zamówienia na Kurs, bez bezpośredniego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem usługa cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, dzięki której Usługobiorca może zamówić i uzyskać dostęp do Kursu, a także skorzystać z dodatkowych funkcji Serwisu.
Kurs – usługa cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, świadczona przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy na warunkach określonych w Regulaminie i opisie usługi dostępnym w Serwisie, dzięki której Usługobiorca może zapoznać się w ramach Konta z materiałami o charakterze edukacyjnym, opracowanymi przez Usługodawcę, dotyczącymi tematu wskazanego w opisie tej usługi w Serwisie.
Usługobiorca – każdy podmiot korzystający z Kursu lub podejmujący czynności zmierzające do złożenia zamówienia na Kurs.
Usługobiorca uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – Usługobiorca będący osobą fizyczną, który zawarł lub zamierza zawrzeć z Usługodawcą umowę na podstawie Regulaminu, bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niego charakteru zawodowego.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Serwis – serwis internetowy MISSI MONIKA SIDOR prowadzony przez Usługodawcę pod adresem www.missimonikasidor.pl.
Usługodawca – MONIKA MILLER, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą MONIKA MILLER HAIR DESIGN, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5381856389, nr REGON 366820188, ul. Krakowska 3/B, 42-202 Częstochowa.
Ustawa o prawach konsumenta – polska ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§ 2 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Krakowska 3/B, 42-202 Częstochowa
- Adres e-mail: monikamiller.hairdesign@gmail.com
- Telefon: +48 798-015-746
- Koszt połączenia telefonicznego lub transmisji danych wykonywanych przez Usługobiorcę wynika z podstawowej taryfy operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usług internetowych, z którego usług korzysta Usługobiorca. Usługodawca zwraca uwagę, że koszt połączenia międzynarodowego lub międzynarodowej transmisji danych może być wyższy niż koszt połączenia lub transmisji krajowej – w zależności od taryfy przyjętej przez operatora telekomunikacyjnego lub dostawcę usług internetowych, z usług którego korzysta Usługobiorca.
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Serwisu, potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu;
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Serwisie i korzystania z Kursu, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest:
- aktywne konto e-mail,
- Konto,
- głośnik lub słuchawki połączone z urządzeniem, o którym mowa w ust. 1 lit. a) – w przypadku dostępnych w Kursie materiałów audiowizualnych.
- Ewentualne inne wymogi techniczne, związane z prawidłowym korzystaniem z materiałów dostępnych w ramach Kursu, wskazane będą w opisie tego Kursu.
§ 4 ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY
- Cena Kursu widoczna w Serwisie jest całkowitą ceną za Kurs.
- W celu dokonywania zamówień w Serwisie oraz korzystania z Kursu, należy zarejestrować się w Serwisie, tj. założyć w nim Konto.
- W celu złożenia zamówienia należy dodać do koszyka w Serwisie wybrany Kurs.
- Następnie Usługobiorca podaje dane niezbędne do zrealizowania składanego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Usługobiorcę.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem odpłatnej umowy na udostępnienie Kursu pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą, na czas oznaczony wynoszący 12 miesięcy liczonych od momentu udostępnienia Kursu Usługobiorcy przez Usługodawcę, który to okres odpowiada jednocześnie minimalnemu okresowi trwania zobowiązań Usługobiorcy wynikających z tej umowy.
- Po zakończeniu 12-miesięcznego okresu, o którym mowa w ust. 6, umowa przekształci się w nieodpłatną umowę na udostępnianie Kursu na czas nieoznaczony - chyba że Usługobiorca sprzeciwi się wcześniej takiemu przekształceniu, informując o tym Usługodawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Sprzeciw, o którym mowa w zdaniu poprzednim, może zostać zgłoszony w dowolnym momencie okresu obowiązywania umowy na czas oznaczony.
- Usługobiorca może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym czasie wypowiedzieć nieodpłatną umowę o udostępnianie Kursu na czas nieoznaczony, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Skutkiem wypowiedzenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, będzie niezwłoczne rozwiązanie umowy o udostępnianie Kursu na czas nieoznaczony.
§ 5 PŁATNOŚCI
- W Serwisie można zapłacić za pośrednictwem platformy płatniczej PayU.
- Za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia zamówienia.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji zamówienia obejmującego Kurs wynosi 14 Dni roboczych – chyba że Usługobiorca podczas składania zamówienia wyraził chęć rozpoczęcia korzystania z odpłatnych usług świadczonych przez Usługodawcę przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, o którym mowa w 8 ust. 1, w którym to wypadku realizacja zamówienia nastąpi w terminie 1 Dnia roboczego.
- Usługodawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- Zamówiony przez Usługobiorcę Kurs będzie udostępniony Usługobiorcy w postaci cyfrowej, poprzez jego umieszczenie w Koncie.
§ 7 WARUNKI KORZYSTANIA Z KURSU
- Korzystanie z Kursu jest możliwe wyłącznie w ramach Konta, z tym zastrzeżeniem, że Usługobiorca może pobrać na swoje urządzenie materiały, które zostały wyraźne wskazane w Serwisie jako materiały do pobrania.
- Prawa autorskie oraz inne prawa własności intelektualnej do materiałów wchodzących w skład Kursu oraz Kursu jako całości należą do Usługodawcy lub innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
- Usługobiorca w związku z zamówieniem Kursu nie otrzymuje żadnych innych praw (w tym autorskich ani innego rodzaju praw własności intelektualnej), oprócz wyraźnie wskazanych w Regulaminie lub opisie Kursu, a zawarcie pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą umowy na podstawie Regulaminu nie powoduje przeniesienia na Usługobiorcę prawa własności ani innych praw własności intelektualnej do Kursu ani jego elementów.
- Usługodawca udziela Usługobiorcy prawa do korzystania z Kursu w zakresie wskazanym w ust. 1, wyłącznie w celu zdobywania przez Usługobiorcę wiedzy i umiejętności będących przedmiotem Kursu. Tym samym w szczególności zabronione jest udostępnianie osobom trzecim (w tym odsprzedawanie) Kursu lub poszczególnych elementów wchodzących w jego skład.
- Udzielone na podstawie umowy prawo do korzystania z Kursu nie uprawnia Usługobiorcy do kopiowania, modyfikowania lub adaptowania Kursu lub wchodzących w jego skład elementów, za wyjątkiem przypadków dozwolonych bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa lub treścią umowy zawieraną przez Usługodawcę i Usługobiorcę.
§ 8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Usługobiorca uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej z Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy na korzystanie z Kursu.
- Aby Usługobiorca uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musi poinformować Usługodawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Usługobiorca uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Usługobiorca uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Usługodawca zwraca Usługobiorcy uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Usługobiorcy uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Usługobiorcę uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Usługobiorca uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Usługobiorca uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- W przypadku, gdy na żądanie Usługobiorcy uprzywilejowanego Usługodawca rozpoczął świadczenie odpłatnych usług na rzecz tego Usługobiorcy uprzywilejowanego przed upływem terminu wskazanego w ust. 1 – Usługobiorca uprzywilejowany ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem objętej umową ceny Kursu.
§ 9 REKLAMACJE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Usługodawca ponosi wobec Usługobiorcy uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
- Usługodawca prosi o składanie reklamacji (w tym dotyczących działania Serwisu) na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w Serwisie.
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
II USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY
A. Usługa cyfrowa
- W przypadku niewłaściwej realizacji przez Usługodawcę umowy na dostarczenie usługi cyfrowej (udostępnienie Kursu), Usługobiorca uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień uregulowanych w rozdziale 5b Ustawy o prawach konsumenta.
- Jeżeli Usługodawca nie dostarczył usługi cyfrowej, Usługobiorca uprzywilejowany może wezwać go do jej dostarczenia. Jeżeli mimo to Usługodawca nie dostarczy usługi cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez Usługobiorcę uprzywilejowanego i Usługodawcę terminie, Usługobiorca uprzywilejowany może odstąpić od umowy.
- Usługobiorca uprzywilejowany może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia usługi cyfrowej, jeżeli:
- z oświadczenia Usługodawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy usługi cyfrowej lub Usługobiorca uprzywilejowany i Usługodawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla
- Usługobiorcy uprzywilejowanego, a Usługodawca nie dostarczył jej w tym terminie.
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową usługi cyfrowej dostarczanej w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miała być dostarczana.
- Jeżeli usługa cyfrowa jest niezgodna z umową, Usługobiorca uprzywilejowany może żądać doprowadzenia do jej zgodności z umową.
- W przypadku braku zgodności usługi cyfrowej z umową, Usługobiorca uprzywilejowany ma obowiązek współpracy z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Usługobiorcy uprzywilejowanego.
- Dodatkowo, jeżeli usługa cyfrowa jest niezgodna z umową, Usługobiorca uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy,
gdy:
- doprowadzenie do zgodności usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta;
- Usługodawca nie doprowadził usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Usługobiorcę uprzywilejowanego o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Usługobiorcy uprzywilejowanego, uwzględniając jej charakter oraz cel, w jakim jest wykorzystywana;
- brak zgodności usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić usługę cyfrową do zgodności z umową;
- brak zgodności usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43m Ustawy o prawach konsumenta (tj. żądania doprowadzenia usługi cyfrowej do zgodności z umową);
- z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Usługobiorcy uprzywilejowanego.
- Usługobiorca uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy na podstawie poprzedniego postanowienia, jeżeli usługa cyfrowa jest dostarczana w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności usługi cyfrowej z umową jest nieistotny.
- W przypadku odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji, Usługodawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej usłudze cyfrowej niezgodnej z umową oraz usłudze cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
- Usługodawca ma obowiązek dokonać zwrotu Usługobiorcy uprzywilejowanemu ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej usługi cyfrowej), lub obniżenia ceny, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Usługobiorcy uprzywilejowanego o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
- Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Usługobiorca uprzywilejowany, chyba że Usługobiorca uprzywilejowany wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
B. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Usługodawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Konsument może skorzystać m.in. z:
- pomocy odpowiedniego Europejskiego Centrum Konsumenckiego z Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Centra udzielają informacji o prawach konsumentów i pomagają w rozwiązaniu sporu w przypadku zakupów transgranicznych. Pomoc Europejskich Centrów Konsumenckich jest co do zasady bezpłatna. Lista Centrów Konsumenckich właściwych dla danego państwa znajduje się pod adresem: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/
- internetowej platformy ODR (Online Dispute Resolution), zapewnianej przez Komisję Europejską, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Ponadto, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej można skorzystać z następujących form wsparcia: - mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php
- Poprzednie postanowienie ma charakter informacyjny i nie stanowi zobowiązania Usługodawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.
- Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne zarówno dla Usługodawcy jak i Konsumenta.
- Konsument może dodatkowo skorzystać z bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
§ 10 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Serwisu jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Serwisie polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Usługobiorcy przez Usługodawcę, podanych przez Usługobiorcę w związku z zamówieniem w Serwisie, jest realizacja zamówienia. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Usługodawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
- prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy.
Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Serwisie.
- Dane Usługobiorcy podane w związku ze złożeniem zamówienia w Serwisie będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa zawarta między Usługobiorcą a Usługodawcą;
- na Usługodawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Usługobiorcy;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z umową zawartą przez Serwis;
- zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku.
- Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora a także prawo:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę).
- W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
- W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do organu właściwego dla ochrony danych osobowych. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11 ZMIANA W REGULAMINIE LUB KURSIE
- W okresie obowiązywania umowy na czas nieoznaczony, Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu - tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany Regulaminu spowodowaną:
- zmianą funkcjonalności Kursu, o której mowa w ust. 5, wymagającą modyfikacji Regulaminu;
- zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na realizację umowy na udostępnienie Kursu przez Usługodawcę, lub dostosowaniem usług do zaleceń, wytycznych, nakazów lub zakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji lub decyzji uprawnionych władz publicznych lub
- zmianą danych kontaktowych lub identyfikacyjnych Usługodawcy.
- Informacja o planowanej zmianie Regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w związku z zamówieniem co najmniej na 14 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
- W przypadku, gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy podany w § 2 Regulaminu, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi cyfrowej z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
- Usługodawca może dokonać zmiany Kursu, która nie jest niezbędna do zachowania jego zgodności z umową:
- z przyczyny wskazanej w ust. 1 lit. b;
- z powodu rozwoju usługi polegającego na poszerzeniu lub ulepszeniu możliwości dostępnych dla Usługobiorcy w ramach Kursu, lub
- z istotnych względów eksploatacyjnych wskazanych w motywie 75. dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/770 z dnia 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów o dostarczanie treści cyfrowych i usług cyfrowych.
- Wprowadzenie zmiany, o której mowa w poprzednim postanowieniu, nie będzie się wiązać z jakimikolwiek kosztami po stronie Usługobiorcy uprzywilejowanego. Postanowienie ust. 2-4 stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem ust. 7.
- Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 5, istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Usługobiorcy uprzywilejowanego do usługi cyfrowej lub korzystanie z niej, Usługodawca wyśle na adres e-mail Usługobiorcy uprzywilejowanego, z odpowiednim wyprzedzeniem, na trwałym nośniku, informację o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawach przysługujących w związku z tą zmianą Usługobiorcy uprzywilejowanemu.
§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Serwisie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu.
- Wszelkie umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu podlegają przepisom prawa polskiego, z zastrzeżeniem ust. 4.
- Wybór prawa polskiego dla umów zawartych na podstawie Regulaminu z Konsumentem nie uchyla i nie ogranicza praw tego Konsumenta, przysługujących mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znajdujących zastosowanie dla Konsumenta w sytuacji, w których nie ma miejsca wybór prawa. Oznacza to w szczególności, że jeśli właściwe dla danego Konsumenta przepisy krajowe przewidują ochronę szerszą niż wynikająca z niniejszego Regulaminu lub prawa polskiego – stosuje się tę ochronę szerszą.
- Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
- W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Usługobiorcą uprzywilejowanym, związanego z umową zawartą za pośrednictwem Serwisu, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
MONIKA MILLER HAIR DESIGN
Krakowska 3/B, 42-202 Częstochowa
adres e-mail: monikamiller.hairdesign@gmail.com
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi:
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................. ..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych) (*):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych) (*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych) (*)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.